Često postavljana pitanja
Što sve imate u ponudi, čime se bavite?
Nova splet tvrtka je s višegodišnjim iskustvom u dizajniranju, proizvodnji, održavanju i distribuciji specifičnih proizvoda i materijala koji služe plasmanu, razlikovanju i isticanju proizvoda, usluga i informacija komercijalne i javne namjene. Naša ponuda obuhvaća proizvode i materijale iz segmenta vizualne komunikacije (display rješenja), pribora i alata za unaprjeđenje prodaje (POS rješenja) te iz segmenta opremanja prodajnog mjesta (oprema i materijali za označavanje, izlaganje i olakšanje kupnje). Uz navedeni asortiman kojim se bavimo od samih početaka, u ponudi imamo i široku paletu proizvoda za javno označavanje poput gumenih stupića i prometnih ograda.
Saznajte višeNaručivanje i slanje upita
Kako poslati upit?
Proizvode izložene Upitu možete prije slanja Upita pregledati bez registracije ili prijave. Kada pronađete proizvod za kojeg ili koje želite poslati Upit, registrirajte se ili prijavite i slijedite upute na stranici. Postoji mogućnost da program platforma na kojoj je rađena internet stranica www.pos-display.hr zbog svojih programskih specifičnosti prikaže neke cjenovne iznose.
Svaki cjenovni iznos koji se pojavi u bilo kojem momentu ili opciji prikazivanja unutar ili izvan vašeg accounta i internet stranice www.pos-display.hr ne mora biti ispravan i vjerodostojan, te se ne može koristiti u bilo koje svrhe. Jedini vjerodostojan iznos ili cijena proizlazi isključivo iz službene ponude, koja se šalje izvan sustava internet stranice www.pos-display.hr, nakon zaprimljenog Upita.
Saznajte višeKako mogu stupiti direktno u kontakt?
Tijekom radnog vremena možete nas kontaktirati na 01/6064 555 ili na 01/6064 550 te će vas naši prodajni savjetnici informirati o svim opcijama i proizvodima koje imamo u ponudi. Izvan radnog vremena molimo da nas kontaktirate na upiti@novasplet.hr nakon čega ćete u najkraćem periodu biti povratno kontaktirani i upućeni u proizvode koji su vam potrebni.
Saznajte višeMogu li naručiti telefonom?
Moguće je kontaktirati nas telefonom te dobiti informaciju o dostupnosti određenog proizvoda u danom trenutku, ali za narudžbu je potrebno ostaviti e-mail i podatke o poduzeću koje je kupac kako bi mogli nasloviti i poslati ponudu. Po uplati ponude prodajni savjetnik će vas kontaktirati o terminu preuzimanja robe ili o statusu pošiljke.
Saznajte višeKoji su vam podatci potrebni za pripremu ponude?
Kako bi vam mogli poslati ponudu molimo vas da nam pošaljete:
- Naziv poduzeća/obrta
- Adresa
- OIB
- Kontakt osoba
- Kontakt mobitel
Imate li fizičku trgovinu?
S obzirom na to da smo veleprodaja, nemamo trgovinu u kojoj možete odmah kupiti proizvode iz našeg asortimana. Uvijek savjetujemo da pogledate naš asortiman na web stranici – www.pos-display.hr, te nas možete kontaktirati nakon toga i dogovoriti sastanak gdje vam možemo pokazati tražene proizvode.
Saznajte višeMogu li doći osobno pogledati proizvode?
U ovom trenutku nemamo Showroom u kojem su izloženi svi proizvodi koje imamo u ponudi, ali aktivno radimo na tome te se nadamo da ćemo vas uskoro moći ugostiti i pokazati cijeli asortiman. Do tada, dovoljno je najaviti vaš dolazak, po kojem će vas naš prodajni savjetnik provesti kroz asortiman u katalogu, pokazati vam sve opcije koje postoje za pojedini proizvod i pokazati proizvode koji su u danom trenutku dostupni u skladištu.
Savjetujemo da pogledate naš asortiman na web stranici – www.pos-display.hr te nas možete kontaktirati nakon toga i dogovoriti sastanak.
Saznajte višeImate li katalog?
Na linku možete pronaći digitalnu verziju kataloga - https://pos-display.hr/katalozi/, a neki do kataloga mogu se dobiti i u tiskanom obliku.
Saznajte višeKoje vam je radno vrijeme?
Radno vrijeme prodaje je od 09:00 – 16:00 sati, dok skladište za isporuke robe radi od 10:00 – 15:30 sati.
Saznajte višeImate li sve proizvode na stanju?
Na stanju za isporuku odmah imamo preko 350.000 proizvoda. U našim katalozima i na web stranici postoje proizvodi koji nisu trenutno dostupni na lageru te ih je potrebno naručiti za klijenta. Za točnu informaciju o dostupnosti najbolje da nas kontaktirate na e-mail upiti@novasplet.hr gdje će vam naši prodajni savjetnici dat točne informacije o dostupnosti robe u danom trenutku.
Saznajte višeMožete li formirati zalihu za naše potrebe?
Uvijek smo otvoreni za suradnju na obostrano zadovoljstvo. Sukladno tome, u mogućnosti smo formirati zalihu za potrebe jednog klijenta i cjelokupnu fulfillment uslugu.
Saznajte višeMogu li dobiti ili kupiti uzorak?
Uzorak možete dobiti ili kupiti ovisno o stanju naših zaliha i vrsti proizvoda.
Saznajte višeVršite li ugradnju kupljenih proizvoda?
Ovisno o vrsti proizvoda te internom dogovoru s kupcem.
Saznajte višeGdje se mogu prijaviti na Newsletter?
Forma za prijavu na Newsletter nalazi se na naslovnici web stranice. Upisivanjem vaše e-mail adrese bit ćete dodani u listu pretplatnika koji periodički dobivaju informacije o akcijama, novim proizvodima te zanimljivim rješenjima kada je riječ o uređenju trgovina i tiskarskoj industriji.
Saznajte višePlaćanje
Koja je cijena proizvoda?
Za cijene proizvoda molimo da nam pošaljete upit. Cijene se formiraju ovisno o količinama te vam bez točne, ili barem okvirne količine ne možemo prezentirati cijenu.
Saznajte višeMože li se na licu mjesta kupiti?
S obzirom na to da smo veleprodaja i nemamo fizičku trgovinu, u ovom trenutku kupovina je moguća isključivo putem telefona ili e-maila, te po virmanski (bezgotovinski) plaćenoj ponudi.
Saznajte višeMogu li platiti karticom ili gotovinom?
S obzirom na to da smo veleprodaja, u ovom trenutku nismo u mogućnosti prihvatiti plaćanje gotovinom ili karticama, već isključivo virmanski.
Saznajte višeMožete li odobriti dodatni popust?
Cijene proizvoda koje su iskazane na ponudama su neto cijene po komadu ili pakiranju proizvoda. Cijene koje Nova splet d.o.o. iskazuje su veleprodajne, te je u njih uključen popust u skladu s traženom količinom.
Saznajte višeKada ćete nam poslati račun?
U trenutku kada od vas dobijemo potvrdu da je ponuda plaćena pripremamo otpremnicu i proizvode za isporuku. Prilikom isporuke dobiti ćete otpremnicu koja je dokaz da ste robu preuzeli. Račun ćete dobiti poštom kroz nekoliko dana, osim ako niste direktno zatražili da se račun isporuči s robom.
Saznajte višeMožemo li dobiti račun na e-mail?
Uz račun koji se šalje poštom isti možemo poslati i na vašu e-mail adresu.
Saznajte višeUključuju li cijene u outletu PDV?
Cijene u outletu su veleprodajne, tako da ne uključuju PDV.
Saznajte višeRješenja po mjeri
Može li proizvod biti napravljen po narudžbi?
Proizvodi poput pleksiglasa, plastičnih folija ili raznih stalaka mogu se prilagođavati i izrađivati po mjeri. Postoje ograničenja što se količine tiče, jer određene proizvode koje nije moguće proizvesti u malim količinama. Kod proizvoda poput okvira, A-stalaka ili prometnih stupića nismo u mogućnosti odstupati od uobičajenih formata i dimenzija.
Saznajte višeMožete li doći na prodajno mjesto i savjetovati najbolje rješenje označavanja?
Dolasci na prodajno mjesto esencijalan su dio razumijevanja potreba kupca. Kako bi mogli ponuditi najbolje rješenje za svaku trgovinu rado ćemo doći te vas savjetovati o svim rješenjima koja bi pospješila vašu prodaju. Navedena rješenja pomoći će kupcima prilikom snalaženja po trgovini i uputiti u željenom smjeru kada je riječ o proizvodima na akciji i proizvodima koji želite u danom trenutku istaknuti. Naši prodajni savjetnici demonstrirat će sve proizvode koje mogu u skladu s logističkim mogućnostima, te će vam objasniti kako svaki od proizvoda utječe na percepciju kupca i upućivanje istog po trgovini.
Saznajte višeImate li neka rješenja i možete li ponuditi neke proizvode koji nisu prikazani na vašoj internet stranici?
Uz široki asortiman koji imamo u ponudi na web stranici u mogućnosti smo ponuditi prilagođena rješenja i proizvode koji bi vam odgovarali specifično na vašoj lokaciji.
Saznajte višeMožete li tiskati logo ili poruku na stalak, okvir ili košaricu?
Nudimo mogućnost tiska na proizvode kupljene kod nas. Kako bi dobili točnu informaciju vezano uz mogućnosti tiska na konkretan proizvod te količine koje su potrebne kako bi se moglo tiskati, molimo da nas kontaktirate na e-mail – upiti@novasplet.hr
Saznajte višePreuzimanje i dostava
Koji je rok isporuke za proizvode koji su na zalihi?
Za sve artikle koje imamo na skladištu te navodimo kako su spremni za isporuku odmah, molimo da čekate potvrdu o spremnosti robe za preuzimanje od vašeg prodajnog savjetnika. Postoje proizvodi koje moramo pripremiti za isporuku te ovisno o opterećenosti skladišta u danom trenutku to može trajati do 24h.
Rok isporuke je za preko 300.000 proizvoda u roku 24 sata od uplate predujma, koliko je maksimalno potrebno da se roba iz skladišta pripremi za isporuku. Za proizvode koji u danom trenutku nisu dostupni na skladištu rok isporuke ovisi o nizu faktora te može varirati od nekoliko dana do više tjedana za kompleksnije proizvode.
Saznajte višeImate li taj proizvod stalno na zalihi za redovitu isporuku?
Za rok isporuke pojedinih proizvoda najbolje je da nas kontaktirate putem e-maila upiti@novasplet.hr kako bi vam mogli dati točnu informaciju vezano uz traženi proizvod te dostupnost istog u danom trenutku ili u budućnosti.
Saznajte višeMogu li kupljene proizvode preuzeti osobno?
Kupljene proizvode možete preuzeti osobno na jednom od naša dva skladišta u Zagrebu, ovisno o tome gdje je proizvod dostupan. Također, po dolasku u skladište naši prodajni savjetnici mogu vam pokazati i ostatak asortimana kako bi dobili bolji dojam ponude i proizvoda.
Saznajte višeGdje trebam doći po robu, gdje vam je skladište?
Skladište se nalazi na adresi Slavonska avenija 26/1 i na adresi Radnička cesta 173 u Zagrebu. Vaš prodajni savjetnik će vas uputiti na točnu adresu u trenutku kada roba bude spremna za preuzimanje.
Saznajte višeImate li svoju dostavu?
Trenutno nemamo internu dostavu, ali ovisno o gabaritima paketa možemo vam ponuditi nekoliko opcija dostave, poput Overseas Express-a, Hrvatske pošte, CroExpress-a i drugih.
Saznajte višeJe li dostava uključena u cijenu?
Trošak dostave nije uključen u cijenu, te će biti iskazan individualno na ponudi koju ćete dobiti na mail.
Saznajte višeKoliki su troškovi dostave?
Troškovi dostave uvelike ovise o volumenu i masi paketa. Nakon što pošaljete upit, te s prodajnim savjetnikom dogovorite adresu dostave, na ponudu će vam biti dodan trošak dostave ovisno o gabaritima i masi paketa.
Saznajte višeKako šaljete naručene proizvode?
Naručene proizvode šaljemo Overseas Express-om na kopno i otoke. Na zahtjev i trošak kupca ili sukladno brzini isporuke možemo poslati Hrvatskom poštom ili drugom kurirskom službom.
Saznajte višeŠaljete li međunarodno?
Za kupce van granica Republike Hrvatske rado ćemo organizirati transport te pripremiti svu potrebnu izvoznu dokumentaciju. Molimo da prilikom komunikacije s prodajnim savjetnikom naglasite da se radi o robi za izvoz kako bi znali reći ispravan trošak transporta.
Saznajte višeŠto da radim ako moj paket stigne oštećen?
Ako ste primijetili prilikom preuzimanja da je paket vidno oštećen, molimo vas da nas u najkraćem roku kontaktirate. Unatoč tome što je paket oštećen, zbog načina na koji pakiramo postoji velika vjerojatnost da je s proizvodima sve u redu. Ako su se usprkos svemu proizvodi oštetili, molimo da nam pošaljete slike i opis štete kako bi mogli utvrditi izvor oštećenja te sukladno tome reagirati.
Saznajte višeViše o proizvodima
Što su trake za cijene i zašto su mi potrebne?
Profili za cijene, kako ih često kupci nazivaju olakšat će isticanje cijena i drugih informacija o proizvodima na policama. Uz trake za cijene postoji i široka paleta nosača koji će pospješiti vidljivost i privući kupce ka proizvodu. Osim samoljepljivih, trake za cijene mogu se zakvačiti na policu ili samo nataknuti. Ovisno o vrsti police koju imate predložit ćemo vam najbolje rješenje.
Saznajte više