UVOD

Nova splet je tvrtka s višegodišnjim iskustvom u dizajniranju, proizvodnji, održavanju i distribuciji specifičnih proizvoda i materijala koji služe plasmanu, razlikovanju i isticanju proizvoda, usluga i informacija komercijalne i javne namjene. Naša ponuda obuhvaća proizvode i materijale iz segmenta vizualne komunikacije (display rješenja), pribora i alata za unaprjeđenje prodaje (POS rješenja) te iz segmenta opremanja prodajnog mjesta (oprema i materijali za označavanje, izlaganje i olakšanje kupnje). Individualan pristup, razumijevanje potreba klijenata, sudjelovanje u razvoju, pripremi, realizaciji te u mjerenju rezultata implementiranih rješenja razlozi su povjerenja ukazanog od strane naših klijenata i platforma s koje gledamo u budućnost.

Povijest

Nova splet je osnovana 1991. godine, s ciljem plasmana određenih grupa prehrambenih proizvoda na hrvatsko tržište. Plasmanom robe široke potrošnje, tvrtka razvija vlastite modele pospješenja prodaje, informiranja, poticanja i olakšanja donošenja odluke o kupnji, na i izvan mjesta kupnje, te paletu djelatnosti proširuje u područje smišljanja, proizvodnje i distribucije POS (Point of Sale) materijala i promotivnih artikala. Razvojem poslovanja i tržišta, stvaranjem „moderne“ tržišne infrastrukture u području trgovine robom široke potrošnje, standardizacijom modela plasmana i uobličavanja funkcionalnosti i humanosti maloprodajnih mjesta, modela i principa izlaganja i isticanja proizvoda i informacija na prodajnom mjestu, Nova splet krajem 90-ih godina stasa i definira svoju misiju i viziju.

Danas je Nova splet inovator u POS segmentu i segmentu promo artikala, te općenito u strategiji pospješenja prodaje, a svojim individualiziranim i inovativnim rješenjima aktivno sudjeluje u stvaranju bliske veze između prodajnog mjesta i proizvoda koji se trži, te potrošača i kupaca, neovisno radilo se o poslovnoj ili osobnoj potrošnji. Dugogodišnje iskustvo, edukacija, redovito praćenje i implementacija svjetskih trendova u Retail&Shopping segmentu vezivanja ponude i potražnje, entuzijazam i ambicija, te apsolutno poznavanje tržišta, alata i mehanika plasmana proizvoda i usluga naša je prednost u odnosu na konkurenciju i argument u odnosu na klijenta. Nova splet – The Art of Retail.